אם אתה - בעל העסק מרגיש שיש לך יותר לתת או מצד שני שאתה לא מבין למה אתה לא יכול לתת יותר, כדאי שתכיר את הכלי שיעזור לך לפרוץ את תקרת הזכוכית - מאנדיי קום. מאנדיי קום מתאימה לכל עסק, קטן, גדול ובינוני. עם מערכת CRM זו אתם הופכים כל משימה, ניירת או פעולה בארגון שלכם לאוטומטית. מאנדיי קום מרכזת כמעט כל תהליך עסקי או פונקציה עסקית, מניהול מכירות ועד לפיתוח מערכי שיווק ופרסום. מאנדיי קום כוללת מערכות תקשורת מובנות וגם האצלת משימות. בנוסף, עם כלי דיווח וניתוח חזקים, חברות גדולות וקטנות יכולות לראות התקדמות או עיכוב בהתקדמות במבט חטוף אחד ומהיר. לתוכנת מאנדיי קום יש פוטנציאל לשנות את אופן פעולת הצוות. בסופו של יום זה כל העניין, שיפור ושדרוג מערך השירות שלכם מול הלקוחות שהם לב ליבו של העסק שלכם.
למה מאנדיי קום?
אם עדיין לא הבנתם העולם צועד קדימה, הרעיון הכללי להפוך את כלל הפעולות היומיומיות שקשורות בעסק שלכם לאוטומטיות, ובכך לייעל ולקצר תהליכים שלרוב היו גם מובילים לבעיות כמו מסמכים שהולכים לאיבוד וכדומה. מאנדיי קום היא מערכת לניהול תהליכים מגוונים בעסק שלך בצורה אחידה וזורמת.מטרת מערכת זו היא לשמור על העסק על המסלול. הוא במקום אחד ניתן לרכז כל אחד מהתהליכים ולארגן אותם ויזואלית. תצוגת ברירת המחדל היא פורמט טבלה מוכר, בדומה לאקסל. אבל זה רק השלב הראשוני, כשאתם רק מתחילים לבנות את התהליכים השונים. בהמשך תוכלו להציג את הנתונים בפורמטים מרובים ובתצוגות מותאמות אישית, בהתאם למה שמתאים לעסק שלכם ולכל חבר צוות או תפקיד. בנוסף, קל לעבור בין תצוגות בהתאם למה שאתה צריך לעשות.
זה הכל בשביל הלקוחות שלכם - מאנדיי קום
הטמעת מערכת CRM - מערכת לניהול קשרי לקוחות כשמה כן היא. מערכת אנדיי קום ממקדת הכל סביב הלקוחות, הרי הלקוחות הם, בסופו של דבר, המשאב היקר ביותר בעסק שלכם. היום יותר מתמיד קל מאוד לאבד לקוחות, מספיק שתיזמנתם לא נכון מועד אספקה או שהו א מאוחר מידי והלקוח כבר מחפש מקום אחר. מאנדיי קום מאגדת במקום אחד את כל המידע שאי פעם אספתם על כל לקוח בודד למקום אחד, נגיש וקל לאיתור מכל מקום ובכל זמן, מידע כגון: ההעדפות של הלקוח שלכם, פרטי הקשר שלו, היסטוריית ההזמנות שלו, מצב ההזמנה הנוכחי, הבעיות והצרכים שלו ובעיות שירות הלקוחות שלו ועוד.